2013. szeptember 15., vasárnap

Blog ötlet

Sziasztok!Nos egy új blog ötlettel jelentkeznék.Azért írom ide és nem külön mert még nem tudom hogy hol fogom nyitni a blogot.A tumblr.on gondolkoztam..De mindegy is ha kapok visszajelzéseket akkor elkezdem a blogot.Nos amit tudnotok kell a blogról hogy az hogy Harry gonoszabb lesz.Mármint parancsolgatos hidegvérű stb..Ja és hogy a blogba lennének 18+ jelenetek és trágár szavak is.Nos ha kapok pár visszajelzést akkor bele kezdek!Írjatok véleményt mert nekem nagyon fontos lenne!(:
(ja és még ha bele kezdek az előbb említett blogba attól az Élve vagy Halva blogot nem hagyom abba!)

Prológus.

Az utcán sétálok bolyongva a sötétségben.Csak megyek de nem tudom hogy merre.Szeretem a magányt és sose féltem a sötétben.Az ég dörgött én pedig fázni kezdtem falatnyi ruhámban.Pulcsimat jobban összehúzva magamon mentem gyorsabban előre.Hirtelen egy női sikítást hallottam.Nem nagyon foglalkoztam vele.Szinte minden napos itt este felé egy két sikítás.Tovább mentem majd amikor egyre sűrűbbek lettek a síkitások és már férfi üvöltéseket is hallottam megfordultam.A hangok irányába mentem.Befordultam vagy két háztömbön majd megpillantottam két nagydarab pasast és egy fiatal nőt.A nő a földön hátrált a férfi pedig pisztollyal a kezében közeledett felé.Megijesztett a látvány..Nem terveztem 19 évesen valaki halálát látni.De mégis kellett.A fickó meghúzta a ravaszt.A szám elé kaptam a kezemet de késő volt ugyanis rám néztek.

                                                 ***

-Styles!Nyisd ki az ajtót!-kiabálja egy mély hang.Nem látok semmit és nem tudom hogy hol vagyok.
-Nyisd már ki azt a kibaszott ajtót!!-üvöltözi még mindig ugyan az az ember.Mit akarnak velem?Az ajtó-vagyis azt hiszem hogy az-egy nyikorgással kinyílt.Valaki beljebb lökdösött az ajtón.Majdnem elestem a küszöbben amin valaki jót kuncogott.Megszólaltam volna de a szám is be volt kötve.Még beljebb lökdöstek majd beszélni kezdtek.
-Miért hoztátok ide?-kérdezte egy rekedtes hang unottan.
-Valami olyat látott amit nem kellett volna.Meg próbáltam kiszedni belőle hogy mit is látott de makacs lány.Te ebben jó vagy.-magyarázta a férfi aki mellettem állt.Vagyis a hang onnan jött.
-Szóval szedjem ki belőle hogy mit látott?-kérdezte még mindig unottan.
-Pontosan.-mondta a másik férfi.A hangjába alázat volt és talán egy kis félelem.Ki a fene az a Styles?Hova kerültem?
-Jó.De ha túl sok baj van vele megölöm.-jelentette ki egyszerűen.Meggyőzően hangzott.Nem tudom ki ő de nem akarom megismerni!

Nos itt lenne a prológus.Ha kapok pár visszajelzést akkor holnap hozom az új részt,ígérem az izgalmasabb lesz!;)Komizzatok mert fontos a véleményetek!Köszi!:*


13 megjegyzés:

  1. Waaah imádom...már most.

    VálaszTörlés
  2. Igen fantasztikus! Ha megcsinálod a blogt, felraknád ide,a linkjét? Kösziiiii

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett, remèlem belekezdessz :))

    VálaszTörlés
  4. szerintem kezd el mert nekem tetszik:)

    VálaszTörlés
  5. Kezd el, mert már a prológus is fantasztikus, de ne hanyagold ezt a blogot sem, mert is fantasztikus. Sok sikert a kövi bloghoz, nagyon tetszik ahogy írod ezt a blogot.:)
    Petra xx'

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóén nekem tetszik imádom

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon bejövős!!!! olvasnám szivesen monden blogodat imádom ;))))

    VálaszTörlés
  8. Szóval... hol is az első fejezet?

    VálaszTörlés
  9. Itt olvashatjátok a részeket -->

    http://lifeisstruggle-harrystyles.blogspot.hu

    Az első rész már fent van!:)

    VálaszTörlés