2013. december 27., péntek

20.rész

 Sziasztok!
Valószínű hogy ilyen rend szerűséggel fogok tudni csak részeket hozni.Egyszerűen nincs több időm de a blogot pedig nem akarom abbahagyni!
Szóval ez se lett egy baromi izgalmas rész de azért kérlek komizzatok!(:



Louis szemszöge

Miután végeztünk Chris "kihallgatásával mindannyian tiszta idegek voltunk.Tudtuk hogy sokan fenik ránk a fogukat hisz régen is már majdnem végeztek velünk.Bill sose mondta hogy ennyire le van süllyedve.El se hiszem hogy nekidolgozunk.És szent ég June!Nem akarom hogy valami baja essen.Ha tényleg tudják hogy ő is Billel van akkor az élete meg van pecsételve.És minden eddigi is az én hibám!Miattam szenved és nem mehet haza.Utoljára két napja beszéltem az anyjával aki kicsit se aggódik érte.Simán bevette hogy eljött velem a hegyekbe kirándulni.Nem százas szegény.Az alkohol tönkretette az életüket.A segélyekből él.Már ha ezt lehet életnek nevezni...

Billhez visszatérve pedig azt hiszem higgy az lesz a legjobb ha felmondok.Nem hiszem hogy megfogja rázni.Szerintem csak simán rávágja hogy "ok,menjél csak'.Bár ezzel megszegem a hűség fogadalmam de nem érdekel.

"Jössz haver?"Kérdezi Niall miközben int hogy menjek.Bólintok majd kimegyek a már nyitott ajtón.

"Na és mi legyen vele?"Kérdezi az ürge aki bement Chrishez,

"Öld meg vagy engedd el.Nekem aztán mindegy!"Darálja el Niall majd a kocsihoz siet.Nem szólok semmit inkább csak megyek utána.Elakarom mondani nekik hogy kilépek de úgy döntök hogy nem teszem.

"Ez aztán furcsa volt!"Pattan be Liam is a kocsiba.

"De még mennyire!"

"Srácok,ti gondoltatok már arra hogy ott hagyjátok Billt?Teszem fel a kérdést mire mind a ketten rám néznek.

"Egyszer.De a szerződés nem engedi."Vallja be Liam.

"Az jó mert én azt hiszem hogy felmondok neki."Mondom mire Niall akkorát fékez hogy majdnem kirepülök a szél védőn.

"Ezt most komolyan mondtad?"Kérdezi döbbenten barna szemű barátom.

"Igen."

"Ezt ugye tudod hogy nem teheted?!"Sokkal be Niall.-"Ha megteszed Bill kinyír téged!"

"Ha elmegyek akkor viszem magammal Junet is."-"Csak hogy tudjátok."

"Bill sőt még Zayn se engedné!Szóval erről lemondhatsz!Itt fogsz maradni velünk mert így vagyunk jó csapat!"

"Ez egy igazán lelkesítő beszéd volt Niall!"Forgatja meg Liam a szemét.

"Azért még gondold át!"Parancsolnak rám egyszerre.

      ***

Amit visszaértünk a törzs helyünkhöz leparkolt Niall a kocsival majd elindultunk befelé.Ideges vagyok mert nem beszéltük meg a srácokkal hogy mit mondunk majd Billnek.Hogy Chris volt az és hogy hagytuk futni?Vagy hogy arra célzott hogy egy fasz fej vagy és mindenki el fog mellőled pártolni?Mondjam el neki hogy én is itt hagyom?Ha ezt mind elmondjuk akkor biztos vagyok benne hogy fel fog robbanni.

Amint beértünk a terembe találkoztunk Harryvel és Zaynnel.Nem tűntek túl boldognak.Mind ketten a fejüket törték valamin miközben a szájuk szélét rágcsálták és a padlót bámulták.

Zayn szemszöge

Amikor Harry szolt hogy gáz van én ott hagytam mindent és rohantam hozzá.Elmondta hogy June megszökött amitől totál kiakadtam.Nem veszíthetem el őt.Pont most nem.Egész éjszaka őt kerestük de semmi.Szinte az egész várost átkutattuk de nyoma se volt.Hogy lehetett ennyire felelőtlen Harry?Bill őt tartja a legjobbnak de ezután aligha fog neki munkát adni.Max a bevásárlást.Vagyis remélem.

Bírom Harryt mert olyan mintha a testvérem lenne de unom hogy mindenből ő kapja a jobbat.Az út során vagy 10x összevesztünk hogy hogy lehet ilyen ökör.De mind ez semmire nem vezetett mert a lényeget nem találtuk meg.Kerestük az anyjánál motelekbe hotelekbe de sehol.És nem hinném hogy errefelé vannak barátai.

"Ideges vagy?"Kérdezi halkan Mr.Idióta.

"Ja.Meg csak a bevásárlást se csináltam meg,"Duruzsolom mire kuncogni kezd.Hát tényleg vicces.

"Bocs haver de még mindig nem tudom elhinni hogy téged küldött el bevásárolni."Mondja alig érthetően a szavakat.

"Hol van June?Beszelni szeretnék vele."Mondja Lou miközben felém néz.Miért néz rám?Meg csak nem is velem volt!

"Hát..ugh...Harry?"Mivel nem tudok mit mondani Harryhez fordulok segítségért.

"Izé..Nos,elvesztettem miközben a régi épületnél voltunk."Nyögi ki mire mindenki kikerekedett szemekkel figyek minket.

"Oopsz?"Teszi szép kezeit göndörke majd idiótán mosolyog.

"Alig várom hogy ezt előadd Billnek.Remélem élve temet el."Szűri fogai között a szavakat Louis.

"Ne legyél segg fej!"Szólok oda neki mielőtt még összeverekedve Harryvel.

"Te tudtál róla?"Kérdezi Niall.

"Nos igen.Felhívott,én pedig mentem segíteni neki.De Junt nem találtuk meg."

"Hát ez remek!"Puffog Louis.

Hogy fogunk mi kimászni ebből...Végül is a Harry hibája kicsit se az enyém.Miért is okolom magamat?Elhessegettem a gondolataimat és az ajtón belépő Billt és "Nagyfőnököt" véltem felfedezni.

"Mit keres ez itt?"Kérdezem Harrytől miközben a számat húzgálom.Ő válaszként csak megvonta a vállát.Most aztán igazán nagy szarban vagy haver.Biztos baromira ideges hisz meg én is az vagyok.Ezt nem hiszem el!Ez a mai nap biztosan el van átkozva!Úgy jóformán minden összejött.June lehet hogy már a rendőrségen van és kitálal rólunk.Mi pedig ülhetünk majd életünk végéig börtönbe.Csodás lesz.

Miután köszöntünk és ők kényelembe helyezték magunkat egyből kérdésekkel bombáztak minket.

"Hol van June?Senki nem szólt neki hogy jöjjön ide?"Teszi fel az első kérdést Bill.

"Valamit el kell mondanom és nem fogsz neki örülni."

"Na halljuk,fiam!Mondjad!"Utasítja Harryt mire a srác nyelt egy nagyot.

"Nézd.Mi kimentünk az öreg épülethez és minden jól ment amíg.."-"Amíg én bementem egy sátorba és szemelől tévesztettem Junt.Valahogy megszökött és hiába ker..."Harry nem tudta befejezi a mondatát mert Bill keze az arcán csattant.Olyan lendülettel hogy Hazza hátraesett a székkel.

"Kis szar házi!Hogy lehettél ennyire idióta?Tapsot nem vársz érte?"Bill szinte füstöl és majd fel robban.Nem láttam meg ilyen idegesnek.Soha.Harryre nézek akinek a szeme tele van dühvel.Félelmetesen néz ki.A szemei teljesen sötétek és tudom hogy nem fogja hagyni hogy Bill megalázza.Vissza fog ütni.

"Nézz magadra Bill.Egy semmi vagy.Nem maradt neked semmid!Rohadék vagy aki a halált érdemelné!"Ordibálja.

"Fogd be a pofád Styles!"Üvölt Bill és közelebb lép Harryhez.

"Tévedsz ha azt hiszed hogy félek tőled!"

Harry szemszöge

Amint kimondtam tudtam hogy teljesen felhúztam vele Billt.Neki mentem és a földre taszítottam.Teljes erőmből ütni kezdtem őt.Sajogtam az ökleim és már az orra és szája is vérzett de nem álltam le.Vissza fogja kapni azt amit velem csinált.Nem leszek többi az aki őt "szolgálja".

"Állj fel te rohadék és harcolj!"Üvöltöm majd az oldalába rúgok.Senki nem állít meg né pedig nem érzem a hatàrt.Azt hiszem elveszítettem a kontrollt..Kaptam egy ütést ami nem Billtől volt.Az ütés irányába fordultam amikor újra megütött az egyik őr.Sajgott az arcom és a földre estem.Felszisszentem de felálltam és a hasát és az arcat is megütöttem.Tudom hogy le kellene állnom de nem tudok.Hajt a vágy hogy győzzek.Mikor újból megütöm Billt és ő nem tesz ellene semmit sem valaki a karomnál fogva hátrébb húz.

"Elég lesz haver a végén még megölöd!"Csapja meg a fülem Zayn hangja.

"Engedj el!"Szinte parancsolom de nem teszi.Tovább próbál húzni.

"Félholtra verted őt,szerintem elég lesz!"Emeli fel a hangját majd elengedi kezeimet.Felé fordulok mire ő megveregeti a vállamat és lemegy.Visszapillantok Billre akire ráférne egy orvos.Az orrából dől a vér.Szerintem még az állkapcsa is eltört.Körbenézek és rajtunk kívül már senki mást nem vélek felfedezni a terembe.Így hát én is elindulok a saját szobám felé.

Nem tudom mi lesz ezután de valahogy majd csak megoldom.
Felsétálok a következő emeletre majd bemegyek a szobámba.Felkapcsolom a villanyt majd elkezdem levenni a ruháimat.Majd a fürdőszoba felé vettem az irányt.Beálltam a zuhany alá és megengedtem a vizet.Lemostam a vért a kezeimről majd a zuhanyzó falának döntöttem a fejem és a kezeimet és a lábam fejét bámultam.

Mi a fene ütött belém?

Ha Bill magához tér nekem végen.A fenébe is el kellene húznom innen.De nem tudom megtenni.Itt vannak Zaynél és ha June visszajönne akkor itt kell lennem.Vállalom a következményeket!

June szemszöge

Mióta felkeltem nem tudok másra gondolni mint Harryre.Hogy mi fog vele történni azért amiért én elszöktem.Nem kéne aggódnom hisz alig ismerem de mégis azt teszem.Bűntudatom van.

Nem lehetek itt életem végéig.El kell mennem innen és az se zavarna ha megtalálnának.Újra látni akarok Zayn Louis és a többieket is.De miért érzek így?Hisz soha nem tettek értem semmit.Ez őrület!Ki kell vernem őket a fejemből.Mert ez így nem mehet tovább.Gyűlölnöm kellene őket azért amit tettek.
Hirtelen megszólalt a talált mobil amitől kicsit megugrottam.

"Halló?"

"Emlékszel még rám June?"

"N-nem.Fogalmam sincs hogy ki vagy!"Kezdek ideges lenni.Honnan tudja hogy nálam van ez a telefon?És miért keres engem?

"Chris vagyok.Te pedig még mindig a sötét oldalon állsz."Tehát ő volt az!

"Hogy lehet az hogy még életben vagy?"

"Nem minden az aminek látszik,June!"Teljesen összezavar azzal amiket mond.

"Ezt hogy érted?"Hangom kissé halk és remeg.

"Tudtad hogy a kis barátod Harry,megsérült?Jobb lenne ha oda mennél!"

"M-mi?Mégis miért mennék én oda?"Szívem kihagy egy ütemet kimondja Harry nevét.

"Viszlát June!"Mondja majd leteszi.

Mi volt ez?Tényleg megsérült és oda kéne mennem?Az agyam azt mondja hogy maradjak de a szívem teljesen másat mond.

Komizzatok és pipáljatok ha tetszett!(:

15 megjegyzés:

  1. komolyan ??itt kell abba hagyni??ez már kínzáás!!Siess a kövivel mert imádoom!!:33 :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszek,lehetőleg még ma neki állok a résznek!:))

      Törlés
  2. Juuuj...nagyon joooo...imaaaadoom,csak jobb lenne ha surubben jonneneka reszek :-/, de csak igy rtovabb!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és igen sajnálom hogy csak ilyen ritkán tudok részeket hozni!:/

      Törlés
  3. nagyon jó rész lett,izgalamas!:-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóó *-* Imádom <33

    VálaszTörlés
  5. Olyan nagyon jooo...sieesss a kovivel ^_^

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nagyon jó lett ez a rész is, mint az összes többi. Nem tudok betelni vele és nem győzöm kivárni a folytatását :) Gyorsan hoz a kövit!
    Díj nálam: http://harryandnial.blogspot.hu/2014/01/9-dij.html

    VálaszTörlés