2014. január 25., szombat

21/1.rész

Sziasztok!!
Nos mint látjátok más lett a design és a főszereplő lány karaktere is.Úgy gondoltam még annyira nem késő változtatni.Eléggé változott a blog de remélem ez nem zavar titeket!A történet is egy kicsikét más lesz lesznek benne fordulatok és durvább véresebb jelenetek/részek is.((Nos pont nem ez a rész lesz izgalmas!!))Mivel elég ritkán vannak részek ezért igyekszek majd eseménydúsabb részeket írni.

June szemszöge

Továbbra is csak ültem az ágyon ledermedve és gondolkodva.Még most se nagyon sikerült felfogni hogy hogy lehet még Chris életben.És miért érdekelne engem Harry?Miért mondja el nekem?Nem fogok visszamenni!Még nem ment el az eszem.Még csak nem rég szöktem meg nem fogok újra visszamenni arra a helyre ami szinte egy 'élő pokol'.Legalábbis számomra.Harry meg erős kibírja azt ami vele történt.Nem érdekelnek többé.

Felállok az ágyról majd keresek magamnak pár hordható utcai ruhát.Megcsinálom a hajamat majd lemegyek a földszintre.

"Elmentem!Majd jövök!"Ordibáltam barát nőmnek.Ilyenkor az apja már munkába van ő pedig itthon.Furcsa hogy nem dolgozik de ez van.Viszont én ma munka után nézek.

            ***

Elég sok helyen keresnek alkalmazottat viszont mindenhova tapasztalt embereket vesznek csak fel.És mivel én nem vagyok az ezért minden honnan tovább kellett állnom.Az én szerencsém!
Ez a város hatalmas a lábaim pedig már zsibbadnak a sok menéstől.Asszem ha nem találok az elkövetkezendő egy órában állást akkor visszafordulok.

Végre!

Egy tökéletes helyen lyukadtam ki.Egy boltba dolgozni nem lehet vészes!Besétálok az ajtón majd körülnézek.Ez egy viszonylag kisebbnek mondható bolt ez.Vannak itt zöldségek,gyümölcsök és chipsek,popcornok és minden egyéb rágcsálni való.Nem egy nagy supermarket de viszont nem is lenne sok dolgom itt.Már ha felvesznek.

"Jó napot!Segíthetek?"Csapta meg fülemet egy magasabb női hang.

"Jó napot!Uhh...Azt hiszem igen.Az állásra szeretnék jelentkezni!"Lóbálom meg előtte a lapot.

"Oké gyere az irodámba!"Mondja majd int a kezével.Követem át az egész boltom be egy sárga ajtón.Leül velem szembe majd a kezembe nyom egy jelentkezési lapot.

"Töltsd ki és meglátjuk mi lesz."Mondja majd egyedül hagy.Végig olvasom a leírást majd válaszolok a kérdésekre.Semmi bonyolult nincs bennük.Csak olyan 'hány éves vagy?' 'mennyi a legmagasabb végzettséged?.Alapvető és könnyen megválaszolhatóak.Mikor mindegyikkel végeztem letettem a tollat és kimentem a nőci után.

"Kész is vagy?"Kérdezi mire én csak bólintok majd átadom neki a lapot.Gyorsan végigfutja a szemével miközben bólogat és mosolyog.

"Rendben fel vagy véve!"Mondja kedvesen mosolyogva.
Megbeszéltük a szabályokat és hogy mikortól meddig kell dolgoznom alá8rtam pár papírt majd már dolgozhattam is.Azt mondta kell a munka erő mert az egyik alkalmazott beteg a másik pedig szabadságon van.Én pedig elvállaltam.Kell a pénz minnél hamarabb.Nem akarok Chelsy terhe lenni és amúgy is haza akarok húzni.

                                                  ***

A tulaj már haza ment és rám bízta a zárást.Még jó hogy csak tízig van nyitva a bolt mert már halálra unom magam.Elég sűrűn vannak vásárlók de este felé eléggé megcsappan a forgalom.Nyílik az ajtó majd egy fiatalabb férfi lép be rajta.Köszön-amit én viszonozok-majd eltűnik a szemem elől.Előveszem a telefonomat majd azt kezdem nyomkodni.Vagyis az ideiglenes-talált-telefonomat.Még most se bántam meg hogy nem mentem vissza.Nem érdekelnek többé a srácok.Az egyetlen vágyam hogy újra normális legyek.Bár egy életen át nyomni fogja a vállam ez a titok de még lehetek normális lány.

"Elnézést.Merre találom az üdítős sort?"Kiabált a srác én pedig rá emelem a tekintetem.

"Bal oldalt az utolsó soron."Kiáltok vissza neki.Motyog egy köszönöm öt majd oda csoszog a mondott sorhoz.Kiválasztja a legolcsóbb colát majd a pénztárhoz siet.

"Ennyi lesz?"Kérdezem gépiesen.Ő bólint én pedig mindent beütök a gépbe majd szatyorba pakolom a cuccokat.Elmondom az árát ő kifizeti majd elmegy.

            ***
Miután sikerült bezárnom a boltot és minden mást is elrendezni indulok haza.A lábaim ismét fáradnak mikor fél úton járok.Hirtelen egy kocsi parkol le mellettem ami kicsit megijeszt de nem tulajdonítok neki nagy figyelmet.

"Hiányoztam édes?"

A lábam megremeg a hang hallatán és nem akarok megfordulni nem akarok szembe nézni vele.Futásnak eredek és hallom ahogy jön utánam.Nem kicsit se hiányoztál.!!Alig tudok gondolkozni és nem tudom hová mehetnék.Hisz nem vagyok itt jártas.

14 megjegyzés:

  1. AHhhhw*--* nagyon jó lett..kiváncsi vagyok mi sül ki belőle..Siess a kövivel!!:)<3

    VálaszTörlés
  2. wáooo <33 imádomnagyonjóó siess a kövivel könyörgök

    VálaszTörlés
  3. ohhh ez iszonyatosan hiper szuper megazsir kövit : $

    VálaszTörlés
  4. nagyonjóóóóóóóó!!imádom siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  5. Annyira jóóóóóó *.*
    Várom a köviiit,,De nagyon ;-)
    :-DDD

    VálaszTörlés
  6. Mikor lesz rész?

    VálaszTörlés
  7. Aaaaa nagyon imádom a blogod, alig várom a folytatást!:D
    Vár egy kis meglepetés a blogomon!<3
    http://onedirectiondreamlovestory.blogspot.hu/
    Mia Harris

    VálaszTörlés
  8. Hali! Imádom a blogod, csak így tovább! http://mylifewouldsuckwithoutyoubutyoualso.blogspot.hu/p/dij_22.html Jelölt vagy! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia mikor lesz rész?

    VálaszTörlés
  10. szia tök jó lett már várom a kövit és remélem hamar kész lesz.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó! Kövi?

    VálaszTörlés
  12. Imádom a blogot<3 lesz kövi?

    VálaszTörlés
  13. Szia.Nagyon jól írsz!Csak így tovább!És nagyon léccíííí ahogy tudod hozd a kövi részt.
    Puszíííí! ♥

    VálaszTörlés