2013. augusztus 12., hétfő

1.Rész




Meglepetésemre Louis volt az.Leesett az állam nem hittem a szememnek.Még mindig tátott szájjal bámultam
az előttem álló srácot.
-Ismered?-kérdezte szemrehányóan egy barna szemű srác.
-Igen méghozzá elég jól.Jó barátok vagyunk legalábbis voltunk.-mondta Lou miközben végig a szemembe nézett.
-Még jobb.-mondta egy hang a hátam mögül.
-Kapsz egy utolsó lehetőséget szépségem..-mondta miközben el vigyorodott majd folytatta.
-Hogy hívnak?-kérdezte majd közelebb lépett hozzám.Zöld szeme szinte égette a bőrömet miközben végigmért majd még közelebb hajolt. Már csak 2 centire voltam tőle mikor hirtelen a derekamnál fogva magához húzott és megcsókolt.Visszacsókoltam mert eszembe jutott egy jó ötlet.Szenvedélyesen kezdtem el csókolni amikor hirtelen tökön rúgtam és futni kezdtem.Hátranéztem és a göndör hajú srác a földön feküdt és büszkeségét fogta miközben kiabálta hogy 'kapjátok el'.

Csak futottam bementem a gyárba aminek hál' Istennek nyitva volt az ajtaja.Gondoltam ott elbújok és lerázom őket.Körbefutottam a gyárat és visszaértem a bejárathoz.Gyorsan elbújtam egy szekrény mögé és csak akkor mentem ki amikor már megbizonyosodtam róla hogy leráztam őket.Kisiettem az ajtón és egyenesen a kerítéshez futottam.
-Istenem segíts meg.-suttogtam majd becsuktam a szemem és vettem egy nagy levegőt.Felkapaszkodtam és próbáltam feltűnés nélkül átmászni a kerítésen.Hirtelen megszólalt a gyárnak a riasztója.Gyorsan le ugrottam a kerítésről és futni kezdtem.Nem akartam a rendőrségre menni elég volt ez egy estére.Átfutottam a háztömbökön majd egy forgalmas úton kötöttem ki.Igazából fogalmam sem volt hogy hol vagyok.De már nem voltam részeg.Fogtam egy taxit majd lediktáltam neki a címem és elég hamar oda is értünk.

-Hol vagyunk?!-kérdeztem a taxistól mert a ház előtt rendőrök és tűzoltók álltak.
-A megadott címre jöttem hölgyem.-mondta majd a pénzt kérte.Ahogy jobban megvizsgáltam a házat láttam hogy a '19' házszám van rá írva.Szóval mégis a mi házunk.Na mindegy is kifizettem a taxist majd kiszálltam az autóból.Oda mentem az egyik rendőrhöz majd megböktem a vállát.
-Maguk miért vannak itt?-kérdeztem de csak annyit mondott hogy menjek tovább.Pff..
-Hát ez nem az én napom.-sóhajtottam majd elindultam a házba.Amikor beértem füst szag csapta meg az orromat.Bementem a konyhába hol az egész fal fekete volt és nem volt konyhaszekrény(!).Gondoltam hogy anyám gyújtotta fel hiszen ki más lett volna?
-Hol voltál?-kérdezte anyám de nem teljesen értettem hiszen mint mindig most is részeg volt.
-Ha te az tudnád..-(valószínű csak tovább innál és fetrengenél a kanapén)gondoltam magamba majd kimentem a nappaliba.
-Ha nem mész el bulizni akkor ez most nem történik meg.-mondta anyám miközben beleharapott egy csokis fánkba.
-Bocs már!De te vagy az anyám nem fordítva nem nekem kéne vigyázni rád!Semmit sem csinálsz három szóba eltudom mondani hogy mit csinálsz minden nap!Iszol,Alszol,Panaszkodsz a rossz életedre és ezért még egyszer iszol!Az emberek szerint egy depis asszony vagy aki több mint 9 éve nem csinál semmi csak iszik!-ordibáltam vele mert már teljesen kikészített.Fogalma sincs min megyek keresztül.
-Aha az jó.-mondta tele szájjal majd újra leült a kanapéra.Leszedtem az arcomba köpött fánk maradékot majd felmentem a szobámba.
-Istenem miért büntetsz mindig?-kérdeztem miközben felfelé mentem a lépcsőn egyenesen a szobámba.
Lezuhanyoztam majd átvettem a pizsimet és bedőltem az ágyba.Elég későre járt amikor felkeltem mert kopogást hallottam az ablakon(?).Kimásztam az ágyból és kinéztem az ablakon.Louis állt ott.

-Beszélhetnénk?-kérdezte mire én lementem a lépcső kinyitottam a bejárati ajtót és kimentem Louishoz.
-Nézd nem tudom mit láttál az este de nem mondhatod el senkinek se!-mondta majd megfogta a kezemet.
-Nem terveztem.-vontam meg a vállam unottan.
-Ezt nem mondtad el nekem soha ?Hogy embereket ölsz?-kérdeztem miközben a tekintetét kerestem de nem nézett rám.
-Nem nem ölök embereket!Ez az egész bonyolult!Elmagyarázom de nem most.-mondta majd közelebb jött hozzám és megölelt.Váratlanul ért de visszaöleltem.
-Holnap reggel 8kor a McCaffe-ba elmondom!De legyél pontos.-suttogta a fülembe majd elengedett és elment.Én csak álltam ott és a szavain gondolkoztam.Nem tudtam rá jönni hogy miért csinálja azt amit csinál..Egy darabig még álltam majd visszamentem a házba.Csodával határos módon anyám a kanapén hasalva aludt el.Miért nem lep meg?!Mit sem törődve vele visszacsoszogtam a szobámba és megpróbáltam visszaaludni.

Az ébresztőórám idegesítő csörgésére keltem fel.Kimásztam az ágyból és egyenesen a fürdőbe mentem.Lezuhanyoztam felkontyoltam a hajamat majd visszamentem a szobámba.Kiválasztottam a ruháimat majd felöltöztem .Mivel  már majdnem 8 óra volt ezért elindultam a kávézó felé.Nincs messze a házunktól kb 10 perc alatt ott voltam.Bementem majd keresni kezdtem Louist.Egyedül ült egy asztalnál és a karóráját figyelte.Odasétáltam hozzá majd leültem vele szembe.
-Örülök hogy eljöttél.-mondta mosolyogva.Én csak visszamosolyogtam rá majd rendeltem magamnak egy jegeskávét.
-Szóval..akkor kezdem..-mondta majd vett egy nagy levegőt és elkezdett mondani.
-Az egész 1 éve történt amikor elmentem egy bulira.Ugye azon a nyáron elég sok pénzt elveszítettem a kaszinóba és sok volt az adósságom is.Szóval a buliba oda jött hozzám egy kigyúrt tetkós férfi és megkérdezte hogy beszállnék-e a bizniszébe.Én egyből igent mondtam hiszen kellett a pénz.Azt mondta hogy egy elintézett ügy után 1000 dollárt kapok.Másnap elmesélte hogy mi lenne a 'munkám' akkor bemutatott a többi srácnak.Harry,Zayn,Niall,és Liam.Mind régebben csatlakoztak ehhez az üzlethez.Ők is punok csak ők úgy mond a 'sötétebb oldal'.Na de mindegy is a munkám lényege hogy vannak emberek akik úgymond 'sunyi üzletelnek' és vannak akik pénzt kérnek kölcsön Bill-től.Nos nekünk az a dolgunk hogy kihallgassuk a személyeket és ha nem kapunk megfelelő választ akkor ..hát érted..-mondta majd sajnálkozva nézett rám.

-Megértem miért nem mondtad le hamarabb.-csak ennyit tudtam mondani mert le voltam döbbenve.
-De azóta változtak a szabályok..-mondta de nem volt valami meggyőző.
-Tudtam hogy sötét a múltad de hogy ennyire...-mondtam majd felálltam és elmentem.Louis a legjobb barátom volt azt hittem hogy ismerem de tévedtem.Mintha kettős életet élne.Sétáltam Manhattan utcáin amikor csörgött a telefonom.Elsőnek nem akartam felvenni de az illető nem akarta feladni mert mindig újra és újra hívott így hát felvettem.
-Haló?-kérdeztem unottan.
-Most hogy már mindent tudsz jobb ha félsz.-szólt bele a telefonba egy mély férfi hang.Lecsaptam a telefont és nevetni kezdtem.Azt hiszik hogy beveszem,biztos voltam benne hogy valaki szórakozik velem.Tovább sétáltam amikor gondolkozni kezdtem a híváson.Mi van ha az előbbi beszélgetésre célzott?!Gyorsan előkaptam a telefonomat és megnéztem hogy ki hívott.A szám ismeretlen volt.
-Remek.-mondtam majd zsebre vágtam a telefont és hazafelé sétáltam.Mikor már csak pár háznyira voltam megpillantottam a házunk előtt egy sötétített ablakú kocsit.Közelebb mentem és benéztem az ablakon.Nem volt senki az autóba ezért bementem a házba.

Levettem a cipőmet majd bementem a nappaliba ahol nem találtam anyámat ezért elindultam a konyha felé.Mit sem sejtve benyitottam.Az anyám a falnak volt nyomva a torkánál fogva.Egy magas göndör hajú srác beszélt neki valamit mire anyám sírni kezdett.Én a látványtól köpni nyelni nem tudtam.Az anyámat fojtogatják a konyhánk közepén.Én csak elképedve álltam a konyhába és az agyam azon kattogott hogy mit is kéne tennem.
-Hát itt vagy.-mondta mögülem egy ismerős hang.A hangra a göndör hajú srác is rám figyelt majd ördögi mosolyra húzta a száját.
-Engedd el!-kiabáltam a srácra majd a késért nyúltam ami a konyhapulton pihent.Feltartottam a kést és közelebb mentem a sráchoz.
-Engedd el!-ismételtem meg magam mire a srác csak mosolygott.A hátam mögött álló alak hirtelen kicsavarta a kezemből a kést és a torkomhoz tartotta.
-Vagy velünk jössz vagy anyád meghal.-suttogta ördögien a fülembe mire én libabőrös lettem.
-Jó jó veletek megyek csak engedjétek már el!.-kiabáltam kétségbeesetten mire az előttem álló göndör srác elengedte anyám torkát.Amikor már azt hittem hogy békén hagyja legugolt hozzá és nagy erővel megütötte.Az anyám eszméletlenül feküdt a földön a rá mért ütéstől.Ép mentem volna hozzá amikor megéreztem a kés pengéjét a nyakamon.
-Csak hogy ne emlékezzen semmire.-mondta majd ismét rám vigyorgott.Ha a tekintetemmel ölni lehetne már réges rég halott lett volna.
Végre elvette a kést a torkomtól és maga felé fordított.Mosolygott majd engem is leütött.

                                                     ***
Ébredezni kezdtem de nem nagyon emlékeztem hogy mi is történt.A fejem nagyon fájt és a kezemet se tudtam mozgatni.Kinyitottam a szemem és egy mocskos hideg helységbe találtam magam.A padló csempéből volt és elég hideg volt.A kezem a hátam mögé volt kötözve egy oszlophoz(?) a szám is be volt ragasztva.Sőt még a lábam is össze volt kötve.Körbenéztem ismét a szobába és volt benne egy nagyon tényleg nagyon rozoga ágy és egy törött tükör.Fogalmam sem volt hogy hol vagyok.De feltűnt hogy nem abban a ruhában vagyok amibe reggel.Egy combközépig érő egyszerű fehér ruhába voltam.Vagyis én inkább egy rongynak mondanám mert mocskos és büdös volt.De most nem a ruhám volt a fontos.Hirtelen a vasajtó kinyílt és megpillantottam egy negyven éves kövér pasast.Csak vigyorgott rám és közbe a földre köpött.Én csak fintorogva néztem rá nem tudtam ki volt az.Egészen addig még közelebb nem jött és le nem gugolt mellém és fogta meg az arcom hogy nézzek rá.Akkor esett le hogy Bill áll előttem.

3 megjegyzés: