2013. augusztus 27., kedd

11.Rész

Tudom hogy nem lett valami izgalmas rész de fontosnak tartottam ezt is bele írni!Köszönöm a 10 komit és a 7500-on felüli oldalmegtekintést!*-*
Tettem ki egy új szavazást és örülnék ha minél többen szavaznátok.
Remélem tetszeni fog a rész és komizni fogtok és feliratkozni(*-*)!
Jó olvasást!

Hunyorogni kezdtem ahogy éreztem a napsütést.Az oldalamra fordultam és a fejemre húztam a párnát.Az ágy túlságosan is kényelmes volt ezért egyből felültem.Körbenéztem és akkor esett le hogy Harry szobájába vagyok.Mivel nem láttam sehol ezért visszadűltem az ágyba.Hirtelen kivágódott az ajtó ami valószínű hogy a fürdőbe vezet.
-Jó reggelt szépségem!-mondta Harry aki épp a szekrényébe kutatott ruhák után.
-Ne jó pofizz!-mondtam majd a takarót magam köré csavarva álltam fel az ágyról.Célba vettem a fürdőszobát.
-Amúgy itt lesznek a ruháid.-mondta majd egy fehér pólóra mutatott.
-Ide tudnád adni?!-kérdeztem a fürdő ajtajából.
-Csicskának nézek ki?!-kérdezte miközben haját igazította.
-Paraszt.-tudtam le ennyivel majd beálltam a zuhany alá.Megmosakodtam kimostam a hajamat majd kiszálltam.Megtörölköztem majd felvettem a fehérneműimet.Kisétáltam Harry szobájába majd a ruháim fel vettem az irányt.Éreztem magamon Harry pillantását de nem nagyon foglalkoztam vele.Felvettem a ruhákat ami ki volt téve majd megigazítottam a hajam.A ruhám nem állt másból mint ;
egy sima fehér póló egy farmer és egy fehér-elég koszos-cipő.

-Nem kapok semmi puszit vagy csókot?!-kérdezte Harry miközben végigmért.
-Kaphatsz egy pofont.-mondtam gonoszul vigyorogva majd kimentem a folyosóra.
Lesétáltam a konyhába ahol összefutottam Liammel és Louissal.Eltátogtam nekik egy 'jó reggelt'-et majd a hűtőhöz mentem.Kivettem belőle a tejet majd a pultra tettem.Oda sétáltam a szekrényhez amiben a tányérok voltak majd levettem egyet meg persze a műzlit is.Visszafordultam és Niall épp beleivott a tejbe.Én persze egyből cselekedtem ami nem volt jó ötlet.
-Az az enyém!-kiabáltam és elvettem a szőke sráctól a tejet.Persze olyan ügyes voltam hogy közbe leöntöttem.A tejet is pocsékoltam és ráadásul még a padló is csupa tej lett.
-Ez meg ki volt?!-kérdezte Liam miközben a fehér foltra mutatott a földön.Mi Niallal egyből egymásra mutattunk mint valami 8 éves kölykök.Liam csak a fejét csóválta majd kiment.
-Te takarítod fel!-mondtam majd kifutottam a konyhából és leültem az asztalhoz enni.Öntöttem magamnak tejet és müzlit is.Jó ízűen falatozni kezdtem.Hogy megtörjem a csendet ami Louis és köztem volt ismét beszélni kezdtem.
-Voltatok azóta valamilyen 'küldetésen'?-kérdeztem tele szájjal.
-Ami azt illeti voltunk...nem volt egy élvezet!-jelentette ki majd vágott egy fancsali képet.
-Na és ti merre voltatok?-tette fel a kérdést amire én egyáltalán nem számítottam.Furcsa volt Louissal beszélni.Mert már nem olyan volt mint régen.Nem felszabadultan beszél.Úgy beszél velem mint egy idegennel.Tudom hogy igazából én csesztem el a dolgokat köztünk de akkor is...Egykor a legjobb barátom volt nem dobhatom el csak úgy magamtól!

Megettem a müzlit de nem álltam fel az asztaltól.Beszélni akartam Louissal csak nem tudtam hogy hogy kezdjem el.Valaki megtörte a csendet azzal hogy berontott az ajtón.
-Reggelt.-mondta az illető de nem fordultam felé annyira nem érdekelt hogy ki az.Louis csak bólintott én pedig továbbra is csak magam elé bámultam.
-Mi ez a nagy csend?Hol van Niall?-kérdezte felvont szemöldökkel Zayn.Mivel Louis nem válaszolt neki ezért én kezdtem el beszélni.
-Kiöntötte a tejet és most feltakarítja.-mondtam majd az ajtóra néztem ami kicsapódott és Niall jött ki rajta.
-Te öntötted ki nem én!-mondta hisztérikus hangon majd leült Louis mellé.
-Tökmindegy.-mondtam majd rámosolyogtam Niallre.
-Veled meg mi történt?-kérdezte Louis miközben Zayn arcát fürkészte.
-Semmi.-tette a kezét a szeme alá hogy eltakarja a lilás foltot.
-Bill megütött?!-kérdeztem felháborodottan.
-Muszáj kiabálnod?-kérdezte Zayn elég halkan.Gondoltam hogy nem akarja hogy bárki is meghallja.De ez akkor se hagyhattam.Én nem kaptam semmit őt pedig megütötte miattam!Nem tudom miért de úgy érzem hogy Zayn a legkedvesebb velem és megért.Felálltam az asztaltól és elindultam kifelé.
-Hova mész?-kérdezte valaki de nem válaszoltam.Igazából még én se tudtam hogy hova megyek.Nem akartam Harryhez menni hisz a tegnapitól függően még mindig utálom.De nem akartam Billhez se menni.Nem akartam hogy azt gondolja hogy Zayn mindenkinek panaszkodik vagy valami.Ezért csak céltalanul sétáltam a folyosón.Indultam volna a 'szobába' ahol aludni szoktam de ott megölne az unalom.Tovább sétáltam majd felmentem a lépcsőkön.Immár az 5 emeleten voltam.Benyitottam minden ajtón majd végül a 'szobámba' kötöttem ki.Leültem az ágyra és a plafont kezdtem el bámulni.A szemhéjam egyre nehezebb lett majd végül lecsukódott.

                                      ***

Éles zaj csapta meg a fülemet de a szememet nem nyitottam ki.Vártam hogy elhalkuljon a zaj de mivel nem halkult el ezét kinyitottam a szemeimet és felálltam az ágyról.Az ajtó tárva nyitva volt.Közelebb mentem de nem volt ott senki ezért kimentem az ajtón és bezártam magam mögött.Nem mintha lenne ott valami fontos cuccom.Sétáltam a folyosón egy órát keresve.Benyitottam a első ajtón amit megláttam és az órára néztem.Délután négy óra volt.Te jó ég meddig aludtam.Nem mintha lett volna bármi fontos dolgom amiről lemaradhatok.Kisétáltam a szobából amikor valaki nekem jött.
-Nem tudsz vigyázni?!-kérdeztem flegmán majd megfordultam.
-Bocsi.-mondta Louis de egyből közbeszóltam.
-Nem gond én nem figyeltem.-legyintettem majd elmosolyodtam.
-Ja amúgy asszem Harry beszélni akar veled.-mondta majd elment.Én pedig elindultam göndörke szobája felé.Reméltem hogy valami értelmeset akar mondani nem valami hülyeséget.

Odaértem a szobája elé majd bementem.Az ágyon ült és a telefonját nyomkodta.
-Jó hogy jössz!.-mondta majd megpaskolta maga mellett a helyet jelezvén hogy üljek oda.Közelebb mentem majd leültem de nem Harry mellé.
-Mit akarsz mondani?-kérdeztem unottan majd a szobáját kezdtem el nézni.Nem volt túl díszítve.Egy szekrény volt benne egy ágy és legutolsó sorban pedig egy asztal székekkel.
-Hogy ma elmegyünk pár haverommal egy partyra és szeretném ha velünk jönnél.-mondta majd belefúrta tekintetét az enyémbe.
-Vannak barátaid?-kérdeztem majd elröhögtem magam.
-Vicces vagy.-mondta unottan.-De most komolyan jössz?-kérdezte mire én csak hülye fejjel bámultam rá.
-Szerinted Bill elengedne?-kérdeztem majd hátradűltem az ágyon.
-Remélem.-mondta majd ő is hagyat vágódott.
-Tudod Bill mesélt rólad.-mondta majd felém fordította a fejét.
-Mikor?És mit?-kérdeztem miközben én is felé fordultam.
-Aznap amikor Zaynnel elmentetek.Mesélt az apádról.-mondta alig hallhatóan.Szavai hallatán egyből felültem.
-Mit mondott neked az apámról?-kérdetem miközben eszembe jutottak az emlékek apáról.
-Semmit csak annyit hogy elhagyott téged.-mondta miközben ő is felült törökülésbe.
-Nehéz időszak volt..Vagyis tulajdonképpen még mindig tart.-mondtam miközben a padlót bámultam.
-Mesélj róla.-mondta és a hangjába kedvesség csengett.Nem tudom miért de elakartam mesélni neki a történetet.Senkinek se meséltem még erről de úgy érzem hogy eljött az ideje hogy most megtegyem.
-Oké de ne mond el senkinek se!-mondtam majd sóhajtottam egyet és mesélni kezdtem.

Visszaemlékezés 2004.Február.-ra és utánra.

ZENE.Ha leállt indítsd újra!

Otthon voltam és hallottam anyáékat veszekedni.Nem nagyon foglalkoztam vele mert mostanság mindenen összekaptak.Apa egyre kevesebb időt töltött velem ahogy a napok teltek.Anyával mindenen összevesztek engem pedig teljesen levegőnek néztek.Anya egyre többet volt részeg.Még dolgozott de amikor apám 1 hétig nem jött haza otthagyta a munkahelyét.Szerettem apát és nem értettem hogy rám miért nem fordít egy kis figyelmet sem.Anya eleinte megmagyarázta a veszekedéseik okát és hogy miért ment el apa 1 hétig de aztán már nem.A nagyimhoz mentem mindig enni és ha figyelemre vágytam.Csak 10 éves voltam és se az apám se az anyám nem foglalkozott velem.Egyszer amikor a nagyitól mentem haza láttam hogy apa beszáll egy taxiba és elmegy.Soha többet nem láttam utána.Anyám belebetegedett és nem volt hajlandó elhagyni a házat.A nagyim segített pénzügyileg.Persze volt spórolt pénzem de az anyám minden pénzemet elköltötte piára.Állandó alkohol szaga volt a lakásnak.Utáltam otthon lenni.Gyűlöltem az életemet megakartam halni.De a nagyim mindig segített.Ő tartotta bennem a reményt hogy egyszer minden jóra fordult.Hittem neki.Hittem abba hogy egyszer újra láthatom az apámat.De minden megváltozott akkor amikor magyi meghalt.Akkor voltam 16 éves.Az anyám nap mint nap hajléktalanokat hívott meg hozzánk.Az utcán korincsált pénzt hogy legyen pénze alkoholra.Az én személyiségem is megváltozott.Minden nap buliba jártam és rossz társaságba keveredtem.Tetkós pircinges emos srcáok vettek körül.Idő közben nekem is lett tetoválásom a combomon és a csuklómon.Nem bántam meg őket.Mindig is tetszettek a tetoválások.A társaság akikhez keveredtem eléggé vad volt.Mindig berúgtak és drogoztak is.Kipróbáltam egyszer de többször nem.Gyakran kerültem összetűzésbe a rendőrökkel.Bolti lopás,részegen vezetés és hasonlók.Ott találkoztam Louissal és elég jóba lettünk.Sok mindenbe segített.Ha vele voltam mindig jól éreztem magam.1 év múlva csináltattunk egy közös tetkót.Én a jobb kezemre ő pedig a bal kezére.Mindig tudtam hogy titkol valamit.Sose mondta el hogy mi az a munkaügy amiről én nem tudhatok.Ahhoz képest hogy punk volt végtelenül kedves.Mindig kisegített pénzel vagy éppen kajával.Mivel nálunk kikapcsolták az áramot és a vizet is ezért előfordult hogy Louisnál aludtam.De sose volt több köztünk mint barátság.Testvérkét néztem rá.Nem voltak barátaim de nem is volt rájuk szükségem.Az évek alatt elfelejtettem apámat és aki kérdezte inkább azt mondtam hogy ő számomra halott.Nem akartam vele soha többé találkozni.Szinte már nem is emlékszek rá.Gyűlöltem azt látni hogy más az apukájával játszik a homokozóba vagy épp megkéri hogy lökje meg a hintába.Nem adott jó éjt puszit senki sem.Mindig magamnak olvastam mert anyám soha nem volt hajlandó olvasni.Nagyi halála nagyon megviselt.Mindig kijártam a sírjához és beszéltem hozzá.Tudtam hogy nem fog válaszolni de reménykedtem benne.Ha elmentem a lakására és ott ettem gyakran neki is megterítettem.Hittem benne hogy újra láthatom.Legbelül tudtam hogy ő már halott de nem akartam elhinni.Az ágyára ültem és vártam.Vártam a csodára hogy visszajön és nem leszek egyedül.

Végtelenül egyedül voltam.Ahogy teltek az évek nem mentem többet a lakására.Ott minden rá emlékeztetett.A képek amin együtt vagyunk.A könyvek amiket olvasott nekem elalvás előtt vagy a konyhába lévő szakácskönyv amiből együtt főztünk.Senki se tudta betölteni az űrt amit a szívembe hagyott.Amikor Louissal voltam más volt.Megnyugtatott és úgy éreztem hogy nem kell többet egyedül lennem.Soha többé.Amikor már 17 lettem mindig veszekedtem az anyámmal.Utáltam őt azért aki lett.De muszáj voltam elfogadni hisz nem tehettem ellene semmit.Idővel megbékéltem a tudattal hogy az apám elhagyott az anyám pedig egy alkoholista.

Visszaemlékezés vége.

A könnyeimmel küszködve meséltem el Harrynek a történetemet.
-És most itt vagyok.Az életem tényleg csodás!-mondtam majd utat engedtem a könnyeimnek.
-Sajnálom June.-mondta majd közelebb húzott magához és átlelt.Jól esett az ölelése.Nem tudom miért meséltem el neki hisz ezt még felhasználhatja ellenem.De nem hagyhattam magam gyengének látszani ezért egyből felálltam és letöröltem a könnyeimet.
-Oké és mikor kezdődik az a party?-kérdeztem miközben a könnyektől áztatott arcomat törölgettem.
-Nem kell eljönnöd ha nem akarsz.-mondta majd ő is felállt és megállt velem szembe.
-Harry el akarom menni.Csak kéne valami jó ruha.-mondtam mire Harry a szekrényhez ment és előhúzott belőle egy ruhát.
-Remek akkor találkozunk este.-mondtam majd kivonultam a szobából.

Remélem tetszett a rész:)Komizzatok és pipáljatok:*♥

12 megjegyzés:

  1. Annyira megleptél ezzel a részel, hogy az nem igaz... de nagyon örülök neki. Imádom! Már nagyon várom a következőt <3

    VálaszTörlés
  2. imádom *-----* kövit de gyorsan *---*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett...már várom *----* <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon imádomm <3 Várom a kövit <3

    VálaszTörlés
  5. uhh,nagyonkirály;33 imádom,remélem sietsz a kövivel<3:33

    VálaszTörlés
  6. Én is meglepődtem.Jó lenne,ha minden nap hoznál új részeket :DD bár ez tudom kicsit sok lenne főleg suli időben ://

    VálaszTörlés
  7. Hú .....de jó rész lett,imádtam! Várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Ez a rész ... ez.... gyönyörű volt! :D Szó szerint.
    Siess a kövivel
    xx. Anna

    VálaszTörlés
  9. Hű... Imádtam ezt a részt!!! A zene is nagyon tetszett! Siess kövivel! Már nagyon várom! ;)

    xx

    VálaszTörlés
  10. annyira imádtam a zene ment a történethez kiváló tökéletes várom a köviit :P

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó lett *-* várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  12. köszönöm mindenkinek♥♥nagyon jól esik!:))

    VálaszTörlés